Adecon Manager

Uw organisatie op orde met één allesomvattende CRM-/ERP-oplossing in de cloud.

Stroomlijn uw bedrijfsprocessen

Adecon Manager is het online CRM/ERP-systeem van Adecon. Met behulp van de juiste modules worden al uw bedrijfsprocessen en klantgegevens georganiseerd en - indien gewenst - toegankelijk gemaakt via uw website of gekoppeld aan andere (externe) systemen.

Modules

Samen maken we een selectie uit 13 krachtige modules die nauw met elkaar zijn verweven.

  • Contacten

    Verzamel alle contactinformatie van uw relaties veilig online.
    Meer +

    Contacten

    Verzamel alle contactinformatie van uw relaties centraal en veilig online en gebruik contacteigenschappen voor inzicht in de samenstelling van uw klantenbestand en het genereren van rapportages.

  • Dossiers

    Geordend ondernemen met Dossiers.
    Meer +

    Dossiers

    Iedere opdracht, case of project een eigen dossier. Dossiers vervullen een centrale rol in het ordenen van uw bedrijfsgegevens, communicatie en administratie. Per contact houden één of meerdere dossiers alle informatie bijeen.

  • Taken

    Ultieme task management met Taken.
    Meer +

    Taken

    Taken brengen exact in kaart wat er binnen uw organisatie speelt. Plan taken in voor uzelf of uw collega's om budgetten en deadlines te bewaken en meek een salesfunnel om in verkooptrajecten en omzetverwachting te sturen.

  • Urenregistratie

    Timetrack elke minuut.
    Meer +

    Urenregistratie

    Timetracken is een nieuwe manier van werken. U registreert uren terwijl u werkt in plaats van achteraf. U kunt timetracken vanuit een taak, agenda-afspraak of handmatig een timetrack starten. Achteraf kiest u zelf welke timetracks worden omgezet naar urenregistratie.

  • Agenda

    Eén centrale agenda.
    Meer +

    Agenda

    Gebruik één centrale agenda voor de hele organisatie, altijd en overal beschikbaar. Koppel uw afspraken aan een dossier en deel uw agenda met uw collega's of exporteer uw agenda automatisch naar de agenda op uw laptop, smartphone of tablet.

  • Topics

    Overzichtelijk discussiëren.
    Meer +

    Topics

    Start een forum en creëer een eigen intranet. Topics zijn ideaal wanneer u met uw collega's wilt discussiëren, iets wilt melden of een vraag wilt stellen, zonder dat u een eindeloze e-mailsessie veroorzaakt of ieders waardevolle bijdrage aan het onderwerp verloren gaat.

  • Accounts

    Meer +

    Accounts

    Beheer uw uitstaande servicecontracten, licenties en abonnementen. Accounts is zeer flexibel opgezet en ondersteunt wisselende tarievensets, aanvullende accounteigenschappen en afwijkende accountperiodes of betaaltermijnen. Adecon Manager houdt de aflopende accounts in de gaten en geeft u de mogelijkheid automatisch of handmatig te verlengen en direct te factureren.

  • Facturen

    Meer +

    Facturen

    Gebruik Adecon Manager voor het factureren van uw werkzaamheden per dossier. U kunt uw accounts en urenregistraties automatisch factureren of handmatig een factuur samenstellen. Compleet met herinneringen, afboekmogelijkheden, meerdere factuurreeksen en grootboekrekeningenbeheer. De facturen worden automatisch opgemaakt als PDF-document, eenvoudig af te drukken of te versturen per e-mail. Koppel eventueel uw financiële administratie aan externe systemen zoals Exact Online, Mollie of andere boekhoudsystemen en PSP's.

  • Correspondentie

    Meer +

    Correspondentie

    Typ handmatig een brief of genereer automatisch correspondentie vanuit sjablonen. Met correspondentie werkt u enkel nog de kern van uw brief. Adecon Manager verzorgt de opmaak en het opslaan en terugvinden van uw correspondentie. Correspondentie wordt automatisch opgemaakt als PDF-document en is direct per e-mail vanuit het systeem te versturen.

  • Uw documenten overal en altijd bij de hand.
    Meer +

    Bestanden

    Koppel bestanden als bijlagen aan een dossier, zodat deze ook automatisch toegankelijk zijn voor uw collega's.

  • Krachtige HRM met Adecon Loonadministratie.
    Meer +

    Loonadministratie

    Bewaak contractperiodes, houd rekening met feest- en verlofdagen en meet de productiviteit van uw werknemers met de module loonadministratie.

  • Sluitende reistijden met kilometerregistratie
    Meer +

    Kilometerregistratie

    Registreer per dossier de ritten van uw voertuigen voor een volledige administratie van uw kilometers. Maak bij het vastleggen van uw kilometers eventueel onderscheid tussen zakelijk, privé- en woonwerkverkeer.

  • Notities

    Iedereen op de hoogte
    Meer +

    Notities

    Notities stroomlijnen de communicatie binnen uw organisatie. U plaatst notities op logische plekken zoals bij contacten, taken, agenda-afspraken, facturen, et cetera. Bij het plaatsen van een notitie hebt u de mogelijkheid uw collega's per e-mail een notificatie te sturen.

Hoe kunnen wij u helpen?