Online CRM

Met Adecon Manager beheert u urenregistratie, agenda’s, facturatie en meer in één online CRM systeem.

Efficiënter werken

  • Zoekt u een CRM systeem dat makkelijk te koppelen is aan uw website?
  • Zoekt u een tool waarmee u urenregistratie gemakkelijk bijhoudt?
  • Wilt u uw CRM systeem koppelen aan uw boekhoudpakket, zodat facturatie vlekkeloos verloopt?
  • Zoekt u een overzichtelijke projectmanagement tool?
  • Bent u klaar met alle losse programma’s en platforms en wilt u alles vanuit één omgeving kunnen beheren?

Voor deze en meer vraagstukken biedt de online CRM tool Adecon Manager een oplossing.

contacten_crm.jpg

Beheer contacten

  • Meer webshop bestellingen;
  • Meer offerte aanvragen;
  • Meer contactaanvragen;
  • Meer downloads;

Allemaal voorbeelden van meer conversie. Wat is uw doel?

Klantbeleving

Conversie verhogen draait om het verbeteren van de klantbeleving. Want als klanten zich thuisvoelen op uw wesite of webshop, zijn zij ook sneller geneigd om iets voor uw organisatie te betekenen.

sales.jpg
CRM, HR en taakmanagement op één plek
taken-crm.jpg

Waar liggen kansen voor uw organisatie?

Conversie verhogen is voor ieder bedrijf anders. Daarom kijken we eerst waar uw kansen liggen. Komen er genoeg bezoekers, maar converteren zij niet vaak genoeg? Of komt u bezoekers tekort om uw conversiedoel te behalen? Aan de hand hiervan zet Adecon de juiste mix van middelen voor uw website in. Denk aan het optimaliseren van content of techniek op uw website, het uitrollen van converterende advertentiecampagnes of het versturen van mailings naar uw klantenbestand.

Website en CRM in één

Ons CRM systeem is onderdeel van Adecon Base; een totaalpakket dat online ondernemen mogelijk maakt. Binnen Adecon Base worden het Adecon CMS, de Manager en meer tools gecombineerd tot één samenhangend systeem. Ingevulde formulieren op uw website worden automatisch als contact aangemaakt in het CRM systeem, website-koppelingen met externe software en bedrijven beheert u vanuit het CRM en waar u wilt geven wij bepaalde contacten toegang tot een afgeschermd webgedeelte. U hoeft hiervoor niets te doen. Adecon regelt deze feilloze koppeling tussen de website en het CRM systeem graag voor u.


Zo verhogen wij uw conversie

Adecon beschikt over de mensen en de kennis om uw website beter te laten converteren. Hiervoor zetten wij verschillende middelen in.

  • Contacten

    Verzamel alle contactinformatie van uw relaties centraal en veilig online en gebruik contacteigenschappen voor inzicht in de samenstelling van uw klantenbestand en het genereren van rapportages.

  • Taken

    Taken brengen exact in kaart wat er binnen uw organisatie speelt. Plan taken voor uzelf of uw collega's in, houdt zicht op deadlines, markeer taken als voltooid en maak notities.

  • Urenregistratie

    Timetracken is een nieuwe manier van werken. U registreert uren terwijl u werkt in plaats van achteraf. U kunt timetracken vanuit een taak, agenda-afspraak of handmatig een timetrack starten. Achteraf kiest u zelf welke timetracks worden omgezet naar urenregistratie.

  • Agenda

    Gebruik één centrale agenda voor de hele organisatie, altijd en overal beschikbaar. Koppel uw afspraken aan een dossier en deel uw agenda met uw collega's of exporteer uw agenda automatisch naar de agenda op uw laptop, smartphone of tablet.

  • Accounts

    Beheer uw uitstaande servicecontracten, licenties en abonnementen. Accounts is zeer flexibel opgezet en ondersteunt wisselende tarievensets, aanvullende accounteigenschappen en afwijkende accountperiodes of betaaltermijnen. Adecon Manager houdt de aflopende accounts in de gaten en geeft u de mogelijkheid automatisch of handmatig te verlengen en direct te factureren.

  • Facturen

    Gebruik Adecon Manager voor het factureren van uw werkzaamheden per dossier. U kunt uw accounts en urenregistraties automatisch factureren of handmatig een factuur samenstellen. Compleet met herinneringen, afboekmogelijkheden, meerdere factuurreeksen en grootboekrekeningenbeheer. De facturen worden automatisch opgemaakt als PDF-document, eenvoudig af te drukken of te versturen per e-mail. Koppel eventueel uw financiële administratie aan externe systemen zoals Exact Online, Mollie of andere boekhoudsystemen en PSP's.

  • Bestanden en notities

    Koppel bestanden als bijlagen aan een dossier en houdt notities bij, zodat deze ook automatisch toegankelijk zijn voor uw collega's.

  • Personeel

    Bewaak contractperiodes, houd rekening met feest- en verlofdagen en meet de productiviteit van uw werknemers met de module Adecon Manager Personeel.

Meer doen met internet? Kies Adecon

Onze diensten, oplossingen en service en garantie zijn afgestemd op de behoeften van onze klanten.

  • Één vast bedrag per maand;
  • Website en CRM in één systeem;
  • Uitgebreide service en garantie;
  • Ervaren adviseurs (business analysts);
  • Gratis support;
  • Opzeggen per maand mogelijk;
  • Aantrekkelijke tarieven (vanaf circa € 15,- / maand).

Hoe kunnen wij u helpen?