Online urenregistratie

Met Adecon Manager houdt u online urenregistratie bij. Voor meer inzicht in de productiviteit en efficiëntie van uw team.

Complete urenregistratie

Is uw urenregistratie niet op orde of wilt u meer inzicht in lopende projecten? Bespaar tijd en hou moeiteloos overzicht in de gewerkte uren van uw team met behulp van online urenregistratie. Adecon Manager is eenvoudig in gebruik en biedt daarnaast nog veel meer functionaliteit!

Online Urenregistratie vanaf €19,95 per maand

Timetracken is een nieuwe manier van werken. U registreert uren terwijl u werkt in plaats van achteraf. U kunt timetracken vanuit een taak, agenda-afspraak of handmatig een timetrack starten. Achteraf kiest u zelf welke timetracks worden omgezet naar urenregistratie.

Krijg meer inzicht in:

  • De productiviteit van medewerkers
  • Gewerkte uren aan een project
  • Gewerkte uren per klant
  • Hoe declarabel uw bedrijf werkt
  • De capaciteit van uw team
  • Benodigde uren voor toekomstige projecten
Adecon
items.jpg

Over Adecon Manager

Online Urenregistratie is een onderdeel van Adecon Manager: Het online CRM/ERP-systeem van Adecon. Naast het bijhouden van gewerkte uren kunt u nog veel meer met Adecon Manager:

  • Online projectmanagement en taakbeheer
  • Online agenda bijhouden
  • Al uw contacten opslaan
  • Online facturatie
  • Kilometerregistratie
  • Online correspondentie
  • Personeelszaken

U bepaalt zelf van welke Adecon Manager functies u gebruik wilt maken. Zo heeft u zelf de mogelijkheden en kosten in handen. Uiteraard is uitbreiding op een later moment altijd mogelijk.

Meer inzicht in de productiviteit en efficiëntie van uw team

Koppelingen met externe software

Met behulp van Adecon API kunnen wij uw online urenregistratie koppelen aan externe software. Zou blijft uw boekhouding op orde en bespaart u veel tijd.

api.jpg

Meer doen met internet? Kies Adecon

Onze diensten, oplossingen en service en garantie zijn afgestemd op de behoeften van onze klanten.

  • Één vast bedrag per maand;
  • Website en CRM in één systeem;
  • Uitgebreide service en garantie;
  • Ervaren adviseurs (business analysts);
  • Gratis support;
  • Opzeggen per maand mogelijk;
  • Aantrekkelijke tarieven (vanaf circa € 15,- / maand).

Hoe kunnen wij u helpen?